Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cebull | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany03.05.2004 @10:56:15 ostatnio na stronie31.03.2010 @11:57:53



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty15 komentarze308 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Trojan    06.03.2008 @01:33:36
wpis 3 lata późnej !
_______
jestem polakiem, mam na to papier i cały system zachowań
~Paulinka    24.07.2005 @22:12:30
hmm tego samego dnia obchodzimy urodziny
_______

Cudowna noc tak ciemna jest jak bezmiar wód, jak morza toń
jest tak głęboka
Cudowna noc otula nas i daje nam tajemny znak - że nas ochroni
bo w taką noc dla naszych serc rozdziera sie zasłona mroku
~earthfairy    08.01.2005 @11:50:18
O widze, że dzisiaj świętujesz
Wszystkiego najlepszego, dużo wolnosci i w miare łatwej drogi do danego celu.
Dalej takich fajnych niepospolitych pracek
_______
Idealne nie znaczy orginalne...
~acilbad    08.01.2005 @11:10:23
digarty niepospolite i bardzo ciekawe takie inne i wyjątkowo :D
_______
Upajam się k r o p l a m i łez
Spływającymi po twarzy
Uciekinier e p o k i
Wolna dusza wyobraźni
~Trojan    08.01.2005 @10:00:08
cebull miec urodzinki ??
_______
jestem polakiem, mam na to papier i cały system zachowań
~dlaczego    12.12.2004 @12:50:30
Niestety już nie mam skanera ;(
_______
mój jedyny digart - http://www.digart.pl/details.php?id=141315

- Co będziemy robić tej nocy móżdżku?
- To samo co każdej Pinky...
- Spać ?
- Opanowywać świat!!!
~earthfairy    08.12.2004 @15:18:00
Dawno mnie tu nie było liczyłam, że jak teraz wejde, to moze coś nowego narysowałeś, a moze i pstryknołeś... ale nie Szkoda. Pozdrawiam
_______
Idealne nie znaczy orginalne...
^smalleye    26.11.2004 @22:45:30
ufff ciesze się, że komentarza nie odebrałeś jako ataku na własną osobę
pozdrawiam
_______

where your heart is
there your treasure is
~shados    18.11.2004 @19:42:19
W Nowym Targu bylem tylko przejazdem wiec nie zdolalem zrobic zadnej fotki tam. A miasto podobalo mi sie, tylko te korki zaraz za nim na Zakopiance... Dzieki za komentarze
_______

~azagthoth    18.11.2004 @18:10:57
tak naprawde to sie nie afiszuje. Po prostu sprawdzam spoleczna znieczulice... A ten makijaz nie ma nic wspolnego z gorrrrr. Po prostu, mój pies to bardzo lubi. Keep on rrotting.
~wiezien    13.11.2004 @17:52:16
aale sie pani rozgadała no no ...

p.s. samotność jest naprawde O.K.
~earthfairy    13.11.2004 @17:11:07
Nie ma za co Teraz po prostu nie mam "weny" ale jeszcze wszystkie somentuje ...zobaczysz:P
_______
Idealne nie znaczy orginalne...
~earthfairy    13.11.2004 @16:58:10
*reszte...sory
_______
Idealne nie znaczy orginalne...
~earthfairy    13.11.2004 @16:57:14
Dobra troche pokomentowałam...na reszta nadejdzie czas...
_______
Idealne nie znaczy orginalne...
~earthfairy    13.11.2004 @16:40:47
Był...Zdjęcie zrobione na spacerku...zupełnie nie przemyslanie i wogóle...tak wyszło I napisik był tam od lat...:P
_______
Idealne nie znaczy orginalne...
~earthfairy    13.11.2004 @16:35:57
Widziałeś...hmm... może w galerji smalleye...?!
A co do zdjęcia też mi sie podoba Niektórym wypalenia nie pasują...ale właśnie tak miało być
_______
Idealne nie znaczy orginalne...
~Gangren    13.11.2004 @13:21:05
dzieki za koment. pozdrawiam
~xika    10.11.2004 @21:29:51
Miło mi nadal

Och. Dawno nic nie wrzucałam. Ale zapewniam, że rozwijam się w szkole. Niestety na własne dziełka nie mam wiele czasu, chociaz staram się wydłubać każdą chwilkę.
Może dzisiaj wrzucę jakieś zdjęcie.

Pozdrawiam.
_______
Wychodzę z siebie...

~blizniarka    29.09.2004 @14:12:30
No i sie tu dotarło ( jakośP: ).. Ja tylko chciałam powiedzieć ze pan Cebull to jednak ma talent, którego nie wolno niedoceniac-pogratulowac twórczości (:
~Picek    01.09.2004 @13:50:58
Ciekawa galeria... pozdrawiam..
~JOUKI    22.08.2004 @17:06:25
Łubu du!

["jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie" ]
_______
"Łubu dubu! Jestem piękny i mam wspaniałe mięśnie."

Jestem członkiem akcji "Podaruj PS'a Masterin" ( http://www.digart.pl/details.php?id=168584 )
~Kinia_a    24.07.2004 @19:25:47
dzieki, dzieki, dzieki
_______
*site-me: http://www.aneta.art.pl &last: http://www.digart.pl/details.php?id=13549 #thx: http://www.digart.pl/details.php?id=7147

: Gubię się i odnajduję
: codziennie
~Trojan    26.06.2004 @18:31:20
weź nie pier..l tylko rysuj kurdde!! :[
_______
jestem polakiem, mam na to papier i cały system zachowań
~cebull    23.06.2004 @20:15:05
skad zes wiedzial , jak chcesz to mi mozesz podeslac pare
_______
ta .. jakbym ja nie robil bledow : P
~Trojan    23.06.2004 @18:48:16
cuś nic niue robisz - HB ci się skończyły ?
_______
jestem polakiem, mam na to papier i cały system zachowań
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt